tisdag 21 maj 2013

Kryddor och loppis!

 
Idag kunde jag inte hålla mig längre. Jag var tvungen att köpa kryddor när jag var på blomsterträdgården. Jag vet ju att jag inte är så bra på att hålla liv i dem, men jag gör ett försök till!
 
 
Timjan och basilika ställde jag på en bricka på köksbordet tillsamman med några loppisfynd. Jag älskar loppisar och snart drar loppissäsongen igång!
 

 
 
 
Barnen har lagt sig och jag ska nu sätta mig och virka färdigt min välkommen-till-världen-present till lilla Hanna. Det färdig resultatet visar jag er imorgon när jg överlämnat presenten till henne.
 
Ha en trevlig kväll!
 
Kram  Carolina
 
 
( Det är så bra med en kamera tycker jag. Att det ligger leksaker på golvet, står disk på diskbänken och att alla stolar ligger ner för att inte Tilda ska dansa på bordet, det syns liksom inte).

1 kommentar:

  1. Färska kryddor är gott, jag har planterat basilika och citronmeliss...har ingen aning om det kommer att funka :) men jag hoppas!
    Loppisrundor på sommaren är bland det roligaste som finns :)
    Kram viktoria

    SvaraRadera