tisdag 22 oktober 2013

Nöff, nöff...

Ja, idag hade jag tänkt att visa några grisar som jag och min syster skulle sy idag. 10 st närmare bestämt! Både jag och systeryster är väldiga tidsoptimister så efter en dag med två små barn i huset, är två grisar halvfärdiga och resten tillklippta. Jag visar dem nästa tisdag helt enkelt, om dom blir klara...

Istället visar jag er några kuddar jag sydde förra veckan.




Dessa kuddar var inte till mig, men de passade visst väldigt bra i min soffa...


Idag när vi sydde satt Tilda och Ester och grejade med "plus-plus".
Ester gjorde en fantastiskt söt giraff som äter löv. Den bara måste upp på bloggen.
Detta är ju skapande om något...
 
 
 
Ha det gott!!
 
Kram Carolina

9 kommentarer:

  1. Så fantastiskt fina! De skulle ju passa helt perfekt i min soffa oxå!

    SvaraRadera
  2. Så supersnygga kuddar! Och giraffen var hur härlig som allra helst. Vilka talanger det finns i den uppväxande generationen :).
    Kram från Maria

    SvaraRadera
    Svar
    1. Blir så glad för din fina kommentar! Kram från mig

      Radera
  3. Men vilka fina kuddar det blev! Då får jag kika in och titta på grisar en annan dag ;)
    Kram Maria

    SvaraRadera
  4. underbart snygga kuddar...
    har spets liggande som jag fått av en släkting får nog bli en dag med symaskinen


    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är ju fantastiskt kul att sy kuddar och har man fin gammal spets så blir det ju ännu roligare :)

      Radera
  5. Du gör så mycket vackert, kära du!
    Jag är så imponerad!

    SvaraRadera