tisdag 10 september 2013

Julmarknad och väskor!

Ja, då var det tisdag igen och idag visar jag väskor.
Det är nog det roligaste man kan sy, om du frågar mig.
 

Väskan är gjord utifrån ett eget mönster.
 
Ja, nu var det bestämt att vi kommer att ha vår julmarknad under två dagar, nämligen 24 november och 1 december. Lite tidigt att lägga ut det redan nu kanske du tycker, men då vi fått många frågor om detta tyckte vi att det var lika bra.
 
Innan dess hoppas jag att jag gjort några fler väskor.
 
Kram carolina
 
 

10 kommentarer:

  1. Snygga! det var ju profs jag kallade dej!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja du Anna! Det är ju kul att någon gör det ;)

      Radera
  2. Så fina!! Ja det är ju lite tid kvar till julmarknad så säkert hinner det bli fler väskor hemma hos dig! Kram Sara

    SvaraRadera
  3. Hej! Roligt att hitta in till dig. Jag håller också på att förbereda inför julmarknad.
    Ha en bra dag
    //bara anna
    Annacecar.blogspot.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så trevligt! Då ska jag titta in hos dig :)

      Radera
  4. vilka underbara väskor...!
    Roligt med julmarknad, funderar på att vara med på nån sån i år jag med!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Det tycker jag att du ska. Det är såååå kul!

      Radera
  5. Jättefin väskor, gillar verkligen både modellen och tygerna du valt. Men julen känns långt borta ännu!

    SvaraRadera
  6. Ja, den gör ju det! Först ska vi njuta av en härlig höst tycker jag :)

    SvaraRadera