måndag 23 september 2013

Mannen är 40, jag är en erfarenhet rikare och Tilda har fått nya kläder....igen!

Oj, oj, oj vilken helg jag har haft!

Idag har vi firat mannen i huset som fyller 40 år idag.
Barnen hade hittat på en chipstårta till pappan.
Klart att pappan ska ha chips på tårtan. Han är ju galen i det :)


Helgen har även gjort mig en erfarenhet rikare.
Igår var jag i Oslo och sprang Oslo halvmarathon.
 Det gav mig mersmak så idag anmälde jag mig till Göteborgsvarvet.

Nu till det som denna bloggen egentligen handlar om...
 
Mönstret är från Ottobre 2013/4 och heter Lil Darling (fast jag gjorde om det lite i halsen).

Mönster hämtat från Ottobre 2009/4


 
 
 
Ja, detta har jag suttit med de senaste kvällarna.
Att se på TV, vad är det?
 
Ser även att klockan visst slagit tolv och det är en ny dag, så nu går jag och lägger mig.
 
Kram Carolina








10 kommentarer:

  1. Snyggt! Coolt med den orange kanten på tröjan.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tänk att jag inte tog brun mudd. Det hör ju inte till vanligheterna :)

      Radera
  2. Stolt över att vara søstra di =), kram

    SvaraRadera
  3. Tänk då att få vara din :) Det gillar jag!

    SvaraRadera
  4. å vad fint ... härliga färger...

    det finns ändå inte så mycket på tv....

    SvaraRadera
  5. Tack! Tur för mig att det inte finns så mycket att se på :)

    SvaraRadera
  6. Vilket fint set, gillar tyget på kjolen. Kul att halvmaran gav mersmak. Varvet är en riktig folkfest, springer för åttonde gången i vår!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Då har jag något att se fram emot alltså :) 8:e gången!!! Det var inte dåligt :)

      Radera
  7. Vilket fint set! Härligt uppiggande med de orange kantbandet!
    Heja dig som sprang halvmaran! Själv nöjer jag mig med milslopp än så länge men sa för ett år sedan att jag ska springa Sthlms halvmara 2014. 2014 närmar sig dock med en väldig fart! 😳😉

    SvaraRadera
  8. Tack! Tycker absolut att du ska springa en halmara! Det är en fantastisk upplevelse. Heja, heja!

    SvaraRadera